NordicEdu Oy on vuonna 2011 perustettu hyötypelejä ja pelillistettyjä ratkaisuja kehittävä yritys Turusta. Me uskomme, että ihminen oppii parhaiten nauttiessaan siitä mitä hän tekee. Tämän ajatuksen pohjalta keskitymme luomaan kohderyhmälle räätälöityjä mutta samalla asiakkaittemme liiketoiminnallisia ja opetuksellisia tavoitteita vastaavia pelejä, jotka ovat reilusti hinnoiteltuja, kunnianhimoisia, käytettävyydeltään tinkimättömiä ja visuaalisesti vaikuttavia.

NordicEdu on palkittu vuonna 2014 Varsinais-Suomen INNOAURA –palkinnolla, joka vuosittain tunnustaa eniten luovaa potentiaalia ja luovien alojen liiketoimintaa kehittäneen yrityksen. Olemme toteuttaneet yli 40 hyötypeli ja pelillistämisprojektia yhteistyössä eri kokoisten ja erilaisilla aloilla toimivien asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden kanssa.
Palvelut -sivulta voit lukea lisää siitä, miten yhteistyö kanssamme toimii.

Mikäli meidän tapamme toimia kuulostaa hyvältä, ota meihin yhteyttä ja aloitetaan yhteinen projekti.

Tomi Kokkonen

Toimitusjohtajan töiden ohessa Tomi johtaa NordicEdun teknistä suunnittelua ja ohjelmointitöitä. Tomilla on monipuolisesti osaamista eri alustoille tehtävistä pelillisistä sovelluksista ja peleistä, mutta hän on itse erityisesti keskittynyt taiteilemaan natiivi-mobiilipelien parissa.  

050 430 0178

Linda Kokkonen

Linda vastaa luovana johtajana niin NordicEdun pelien ja pelillisyyden suunnittelusta, kuin myös niiden visuaalisesta ilmeestä. Linda yhdistää työssään käyttäjälähtöisen suunnittelun metodit, kohderyhmätutkimuksen, osallistavan yhteissuunnittelun ja kohderyhmätestauksen. 

Linda on tällä hetkellä äitiyslomalla.

Mika Aittamäki

Mika on kokenut ihmisosaaja, joka on reilun parinkymmenen vuoden ajan on ollut tuomassa johtamiseen, myyntiin ja asiakastyöhön syvällistä ihmisotetta. NordicEdussa Mika on mukana johtamisen pelillistämisessä sekä asiakastyössä.  

040 869 0188

Hanna Ahtosalo

Hannalla on taustallaan vuosien kokemus UI-suunnittelusta, jota hän hyödyntää pelien ja pelillisyyden suunnittelussa yhdessä NordicEdun asiakkaiden kanssa. Lisäksi Hannalla on teknisten alojen opettajan pätevyys ja parin vuoden kokemus lasten ja nuorten peliohjelmoinnin opetuksesta. 

050 303 2809

Lassi Puolakka

Lassi on NordicEdun sisällöntuottaja ja tekstinikkari. Lassi toimii apuna pelien ideoinnissa ja suunnittelussa, vastaa NordicEdun toteuttamien pelien ja pelillisten sovellusten käsikirjoittamisesta sekä hoitaa markkinointia ja viestintää.

Mikko Pavén

Mikko on huolellinen ja tarkka ohjelmoija, jolta luonnistuu pelien lisäksi niihin liittyvien nettisivujen, hallintatyökalujen ja palvelinohjelmistojen toteuttaminen. Mikolla on loistava visuaalinen silmä, josta on hyötyä tasapainoisten käyttöliittymien ja ensiluokkaisten käyttökokemusten luomisessa.

Topi Salonen

Topi on ripeä ja asiakaspalveluhenkinen web-ohjelmoija, joka työskentelee erityisesti pelillisten selainsovellusten ja palveluiden parissa. Käyttäjille näkyvien sovellusten ohjelmoinnin lisäksi Topilta taittuu myös taustalla pyörivien hallintatyökalujen ja palvelinohjelmistojen kehitys sekä ylläpito.

Pentti Riikonen

Pentti on parin vuosikymmenen kokemuksella koodia kirjoittava ohjelmistokehittäjä, jolta taipuu tarpeen mukaan niin käyttäjille näkyvät kuin taustalla tukevat ohjelmistot. Lisäksi Pentillä on akateeminen tausta Turun Yliopiston tietojenkäsittelytieteiden tutkimus- ja opetustehtävissä.

Olli Mannevaara

Olli on teknisiin yksityiskohtiin perinpohjaisesti syventyvä ohjelmoija, joka on loputtoman kiinnostunut oppimaan uutta ohjelmoinnin ja pelinkehityksen saralla. Olli työskentelee niin pelillisten selainsovellusten kuin niitä tukevien hallintatyökalujen ja palvelinohjelmistojenkin parissa.

Kristian Koskinen

Kristian on ahkera ja tyyni web-ohjelmoija, joka suorittaa työnsä tarkasti ja huolellisesti. Kristian työskentelee pelillisten nettisovellusten parissa. Hän hallitsee sekä miellyttävien käyttöliittymien toteutuksen, mutta myös palvelintoteutukset ja taustalla toimivien hallintatyökalujen rakentamisen.

Konsta Sinisalo

Konsta on suorasukainen ja ulospäinsuuntautunut ohjelmistokehittäjä, joka korostaa tekemisessään pelien helppokäyttöisyyttä, loogisuutta ja nautittavuutta. Konstan vahvimmat osaamisalueet ovat ohjelmistotestaus ja Unity-pelimoottorin parissa työskentely, mutta hän on myös luonteva esiintyjä.

Juho Sipola

Juho on luonnikas ja kekseliäs graafikko, joka on työssään yhtä lailla taitava kuin perusteellinenkin. Yhdessä Lindan kanssa Juho nostaa kohderyhmän näkökulman, helppokäyttöisyyden ja ensiluokkaisen käyttökokemuksen grafiikan ja pelillisyyden suunnittelun keskiöön.